Jo, för nu ska jag berätta...

Hej. Mitt namn är Jonna. Jag är snart fyllda sjutton år, och jag är stolt vegan sedan maj 2010. Jag går första året på linjen bildestet, på gymnasiet Elfrida Andre i visby.

Den 10/1-2011 förklarades det för mig att jag hade anorexi. Hurra. Sedan dess, har jag varit tvungen att laga, lägga upp och äta mat. Varje dag. Så jag tänkte... "Varför inte?" Varför inte visa upp det jag gör, min mat, det jag skapat, och göra det till något positivt?
Funkar för mig!

Jag började den här bloggen för att få uppsikt och kanske lite support/fina kommentarer om min mat, få dela med mig av min skaparglädje och mina (alltid) veganska recept, samt för att förhoppningsvis sprida vidare lite inspiration, till människor som klickat sig in här.


Jag hoppas att det kanske är någon liten själ som åtminstone hittar in hit, och i så fall klickar iväg en solig liten kommentar eller likande. Frågor är alltid välkomna, om fallet skulle så vara!
Välkommen till min vego-värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0