Illa

Usch. Jag mår så himla illa.
Jag har inte ätit på hela dagen. Frukosten i morse var en katastrof. Boveten kokade i för mycket vatten, sen hade jag i WAY för mycket kanel. Alldeles för tidigt. Så det blev en enda slemmig röra. Fyfan.
Jag kokade upp fiberhavregryn i stället, och värmde blåbär, skivade lite päron, och hade på lite havredryck - det kallnade innan jag ens börjat med första tuggan.
Hurra, hurra (jag hatar hatar hatar kall mat)!
Jag försökte äta, men jag var så stressad och irriterad att jag bara fick i mig några tuggor.
Till lunch serverades det pannkakor. Jag vill definitivt inte äta skolans pannkakor.
Jag blev tillsagd att äta sallad. Jag åt kanske en näve. Usch.
I kväll hade jag så ont i magen att jag tänkte att en soppa skulle kunna gå ner... Den blev alldeles för stark. Redan då mådde jag illa.
Jag fick lov att hoppa maten, om jag lovade att försöka äta lite soygurt och en macka.
Jag försökte. Några skedar gick ner. Utblandat med blåbär, hallon och pumpafrön. En platt, liten scones (utan kolhydrater) med tre skivor gurka på.
Nu har jag druckit närmre tre liter vatten, utblandat med light-saft + shitloads med grönt te - min mage kvider.

Dumma mig.
Nu ska ni få bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0