Del två - start

Nu har vi varit hos psykologen i två veckor. Tror jag.
Idag är det dietisten som gäller.
Dom ska väga och mäta mig och gå igenom om hur mycket jag kommer behöva äta. Lära mamma hur hon ska "bete sig" mot mig när hon serverar mig maten/äter med mig.
jag är så nervös att jag inte ens kan äta upp frukosten jag gjort. jag har så himla ont i magen.
problemet i nervositeten är att jag vet inte riktigt vad jag är mest nervös för.
att jag har gått upp/att jag gått ner/att mamma kommer börja gråta/att jag ska bryta ihop
Jag hatar det här.
"den finaste födelsedagspresenten jag kan få, farmor, är om jag börjar gå upp i vikt så att du slipper oroa dig"
det värsta med den önskningen, är att jag aldrig hade kunnat önska det helhjärtat. Och strax efter hade jag önskat tillbaka den

Jag är ett krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0