Note:

jag är kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärkär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärkär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärkär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärkär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärkär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärjag är kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kärkär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär
Tack tack tack tack, alla. Alla i hela världen, för att jag finns. För att jag har fått uppleva idag. Och för att det finns en dag imorgon. Och för att jag har drömmar om sommaren. Med han. Honom. Solpojken. Och drömmar bortom sommaren.
Och för mamma. Åh, min underbara, älskade underbara fantastiskt tålmodiga modiga starka underbara (igen igen igen) mamma.
Och farmor. Och pappa, såklart. (jag älskar dig). Och Kicki. Och Håkan, för att du är så bra för Kicki.
Och Toggy. Torgny, för att du är så underbar och bra och fin för mamma. (i hade inte haft det så väl som vi har det utan dig. Tack tack tack.)
Imorgon ska jag till mitt jobb och jobba. Jag är så glad att jag har ett jobb, och att det är där. Jag ska tacka Birgitta.
Sedan ska jag till min underbara älskade vän Lina. Hon har planerat middag till mig. Åh. Min älskade. Love.
Tack till dig som läser detta. Om det är någon som gör det.
Grattis i förskott eller efterskott på din årsdag!
Jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0