Ironic

Irioni. Indeed. Jag packade ner laddaren till mobilen i morse, eftersom jag visste att den hade så lite batteri.
Heh. (jag glömde mobilen i morgonrocken)

Idag planerar jag även på att fortsätta driva utmaningen, som jag inte vet vem den grundades av riktigt, men jag vet att både veganmage och vegankrubb, har gjort den. VEM kan äta flest delicato-bollar? Hm... Intressant! Jag tänker dock inte äta ensam - utan tar hjälp utav min (dock ej veganska) underbara, fantastiska, lifeguard-vän; Micke.
Så... Håll tummarna för oss! Förhoppningsvis får jag tag på en filmkamera, och kan filma allting. Det hade varit ultimat. Om inte, så bildbombar jag, och gör kollage! LOVAR! Fast filmkamera hade fortfarande varit bäst..
Nåväl!
Nu ska jag kila vidare till form-salen, för att kratta ur mitt ansikte. I lera alltså. Ansiktet i lera. "Gröpa ur", heter det dessutom, kom jag på!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0